27 Aralık 2014 Cumartesi

2015 BEKLİYORUZ!


Herkese merhaba,2014 yılının bitmesine çok az bir zaman kaldı benim 2015 yılından beklentilerim çok çoğunuzunda  istediği gibi ilk önce sağlık  diliyorum, yeni yılın barış, mutluluk , bol bereketli bir yıl olmasını , merhametin,saygının,sevginin olduğu bir yıl olmasını gönülden diliyorum.
                 Yeni yılı biz çekirdek aile olarak evimizde karşılıycaz ,yıllardırda öyle yaptık ,en güzeli,en samimisi ,yanımda en sevdiklerim olduktan sonra başka birşey istemem zaten...      
                      Bu arada tabi benim için bol dikişli bir yıl olsun ,güzel güzel kıyafetler dikeyim ,giyeyim,g
iydireyim ve burada sizlerle paylaşayım.                                           Beni takip eden etmeyen bütün blog arkadaşlarımın yeni yılını şimdiden kutluyorum bütün güzel dileklerimi sizlere yolluyorum.                                HEPİNİZE SEVGİLER.......

3 yorum:

  1. Size de sağlıklı, mutlu ve bol dikişli yıllar olsun:))

    YanıtlaSil
  2. Nice yıllara sağlık ve huzurla.....

    YanıtlaSil
  3. Sağlıklı, huzurlu,mutlu,bereketli,bol dikişli yeni bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil