22 Kasım 2014 Cumartesi

HARDAL SARISI ELBİSE


Elbiseyi 2013-Aralık sayısından çıkarmıştım,124-A 36 beden aslında 38 bedenim ama burda kalıpları biraz büyük olduğu için 36-38'denk geliyor,38 çıkardığım kalıplarda daraltmalar yapıyordum ,artık 36 çıkarıyorum sorun yok......
Elbisenin orjinalinde kollar manşetli çalışılmış kumaş krep olduğu için güzel durmuş, benim kumaşım biraz kalın olduğu için manşet yapmadım.
Elbiseyi yaz başında dikmiştim kumaşı kalın olduğu için giyemedim tabi bugün ilk giydim ,yazdan kışa yatırım yapmakta güzelmiş!...sanırım önündeki pilileri tam denk getirememişim .Siz fark etmeden ben itiraf edeyim dedim!...    
SEVGİLER...

33 yorum:

  1. Harika olmuş , rengi çok beğendim , ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bende sırf renginden dolayı almıştım kumaşı.Sevgiler Nilgün Sözveren

    YanıtlaSil
  3. Kumaşın rengi müthiş, modeli zaten daha önce çalışan blog sahiplerinde de görmüş ve çok beğenmiştim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. bende çok beğendim ellerine sağlık,
    şu kalıp meselesi benimde canımı sıkıyor ben 36 bedenim ve her kalıpta 34 beden yok küçültme yapmak çok sıkıcı :(
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Harika bir renk size de çok yakışmış. Modeli bende beğenmiş ancak unutmuşum. Hatırlatmanız iyi oldu...:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim gizli dikiş.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  7. Çok haklısınız Esma hanım.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Hobby Dünyasım ,etek kısmını atıp,alt roba uzatıldığında hoş bir bluz oluyor.SEVGİLER

    YanıtlaSil
  9. Şahane olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Çok şık olmuş,elinize sağlık,benim de listemde bu model uzun süredir.Sizden cesaret aldım ben de artık 36 çıkaracağım,ben de sürekli daraltma yapıyorum,düşünüp duruyordum 36 mı çıkarsam diye,sizin yaptığınızı öğrenince kesin karar verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, eğer kumaşınızıda biraz esnek seçerseniz daraltmanıza gerek kalmaz.SEVGİLER

      Sil
  11. Gerçekten muazzam olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler Türkan hanım .....

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş, bayıldım, elinize sağlık, dergidekinden daha güzel ;)

    YanıtlaSil
  14. bayıldım harika olmuş :)))

    YanıtlaSil
  15. ayy kesinlikle dergidekinden daha güzell.sizi takibe aldım bana da beklerim..
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , bende sizi ekledim SEVGİLER

      Sil
  16. Ellerinize sağlık ..çok şık duruyorlar keşke dikiş dikmek gibi bir becerim olsaydı ..sevgi ve dostlukla..

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel olmuş, bu modele sarı çok yakışmış. Bu benim dikişe başladığımda bu sene ilk diktiğim elbise fakat kalıp çok büyük geldi, 2 beden küçültmem lazım, bekliyordu şimdilik ama sizin elbiseye böyle güzel görünce aklıma düştü şimdi :D

    YanıtlaSil
  18. Ben 36 çıkarttım ama paysız kesmiştim benimde en sevdiğim elbisem.teşekkür ederim sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Elbisenize bayıldım. Harik olmuş, güle güle giyin. Bende bloğuma beklerim. fundaninpenceresinden.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. renk çok yakışmış elbisede elinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. Elinize sağlık, harika olmuş. Güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  22. Böylede güzel dikerim böylede yakıştırırım der gibisiniz çok hoş görünüyorsunuz :)
    Sayfanızı takibe aldım bende beklerim sayfama...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  23. Elbiselere bayılırım.Bu da tam benlik olmuş.Kıskanmadım desem yalan olur.Dikmeyi bilsem hemen dikerdim valla.

    YanıtlaSil
  24. Sizin elbiseniz daha güzel olmuş mankeninkinden. Ellerinize sağlık bu renkden ben de mi diksem diye düşündüm bir an. Blogculuk budur aslında birine ilham verebilmek. İlham için çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler size ilham verebildiğime sevindim...

      Sil
  25. Tek kelimeyle kusursuz olmuş. Ben bu kadar profosyonelini dikemiyorum henüz bir yerde mutlaka bi potluk veya arıza oluyor.Bu gerçekten hazır gibi.

    YanıtlaSil