2 Ocak 2015 Cuma

KIRMIZI DANTEL SUPLA

     
      Merhaba ilk önce herkese,bu suplalardan bayağı yaptım farklı renklerde,aslında kırmızıları yeni yıl için yetiştirmiştim ama son anda masamı farklı bir şekilde hazırladım.
         

Ören bayan(dora) ipiyle ördüm tığımız 2,5 numara,örgüyle haşır neşir olan arkadaşlarım örneğini çıkarmakta zorluk çekmeyecektir, bende bir internet sitesinde beğenip ordan çıkarmıştım.Çok kolay bir örnek 1tane supla için yaklaşık 1 ipten biraz artıyor.
Önceden yaptıklarımı kolalamıştım bunlar kolasız hali böylede güzel....2015'in ilk postu.....

5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Funda hanım...

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum bu servisliklere,son zamanlarda çok moda oldu inşallah bende evim için örmeyi düşünüyorum.Renk model harika görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık,nasıl güzel bir blogunuz var,yeni keşfettim,iyi ki de gelmişim.Bana da buyrun:)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler gelirim bende sizi ziyarete...

    YanıtlaSil